« Home | בעיות עם בלוגר » | Blog Day 2007 , קצת באיחור » | TOR לגלישה אנונימית - מה זה , ודרכי התמודדות בסיסיות » | שנה טובה » | פרטי התקשרות » | בדקתי - Trend Micro לסלולר » | N95 - הריסטרט ה30 בתוך 4 ימים » | מקצה שיפורים לבלוג , לקראת 2008 » | בדקתי - F-Secure לסלולר » | N95 - מדהים אותי »

שופץ ושוחזר - עיצוב הבלוג

טוב , עבר עליי יום לא קל ... היה שינוי מטריד בשרתים אשר מחזיקים CSS בבלוגר . לצערי הדבר גרם למחיקת כל העיצוב של הבלוג שלי , ולקח שעות לאתר גיבויים ( בנתיים אני גם מתחיל לעבור על מעבר עתידי לפלטפורמה אחרת - כנראה WordPress , אך כרגע מורכב להעתיק את הפוסטים בין הפלטפורמות )

בכל מקרה , מעכשיו הכל רץ עם גיבוי משרת של TYPEPAD.

תודה לגיא שניסה לגרום לי לבכות במהלך היום :-) למי שלא מכיר את דעותיו של גיא - המשפטים העיקריים ששמעתי היום היו "בטח , בוא נסמוך על גוגל , למה לא" ומשפטים כמו "כל הביצים בסל וחסל" וכדומה ... בכל מקרה - למזלי , הצלחתי להתמודד עם הבעיה.

בכל מקרה - Im Back !

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

ניסה? אתה בכית בלי עזרה שלי.
לך תסמוך על גוגל.. אחלה אבטחה יש לחברה הזאת.
אה - וגם כדאי לתפעל הכל עם שירותים של אותה חברה :-)

אגב, הלך לך פוסט אחד, לא?
יש אותו בריסוס שלי אבל אי אפשר לקרוא אותו..

הפוסט לא הלך , הסרתי אותו ... לא רלוונטי מאחר והבלוגים שאני קורא הם כן מוכרים , ולכן המשמעות יורדת קצת ...

בלי קשר ... תן לזה שנתיים , וגוגל שמים לי ולך RFID מתחת לבית השחי..

אגב , שמתי תמונה זמנית באתר , לראות אם יש תגובות שונות , לא יודע , ננסה ...

טוב , התבקש להחזיר את הפוסט לגבי
blogday 2007 ...

אם אתה מתעקש תוכל לגבות נתונים דרך השירות הזה:
https://www.blogbackuponline.com/techrigy/login.aspx
נראה לי שאפשר לשחזר אותם אחר כך אל וורדפרס.
אגב, הבלוג שלי פועל על בלוגר ולא היתה לי שום בעיה.

תודה על הטיפ
לא הכרתי את המנגנון , אני מאמץ ...

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites