« Home | מלכודת דבש ייעודית - Logmein Honeypot » | עדכון רשימת התפוצה » | הגנה על סיסמאות - Salt כנגד Rainbow Tables » | POC לסקריפט - hping2 DOS » | ניהול אפליקציה מרכזי » | רוני חליבה - מנכ"ל אקספון » | אוטומציה למערכות ASP באמצעות Expect » | הiPhone פרוץ רשמית - SIM Hack » | סופה של תקופה - פרשתי מבזק בינלאומי » | הPDA המושלם - iPhone »

N95 - מדהים אותי

נכון , אני יודע שאני מדבר הרבה על IPHONE , ואכן עד לפני שעה היה לי מכשיר במשלוח על ידי חבר , אבל ויתרתי ... לקחתי מבט אחורה מעיני הילד הרעב , וראיתי פונקציונליות - והחלטתי שהIPHONE , למרות שבעל מערכת ההפעלה הכי מגניבה עד עכשיו , עם עתיד מזהיר - עדין לא בשלה עבורי

אז קניתי N95 . מושלם מבחינתי , יהיה יותר מושלם כשיהיה אפשר לקנות לו DESTINATOR ( בקרוב ) ומאחר שאני גם מאוד אוהב לכתוב קוד לסימביאן - זה מושלם עבורי

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

אני אוהב את הפלאפון הזה!
סוף סוף הבנת שאייפון זה לא הדבר הכי טוב בעולם...

אבל איזה מגניב המשחק עם החלליות... :)
ד"א השוואתי(ידנית לא באתרים) וגיליתי שהמצלמה של הקיי 800 יותר טובה..

אגב , אני מתחיל לבדוק תוכנות הגנה על סימביאן

בין התוכנות שיבדקו :
F-SECURE
FORTICLIENT
ועוד כוכבים ...

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites