« Home | בדקתי - F-Secure לסלולר » | N95 - מדהים אותי » | מלכודת דבש ייעודית - Logmein Honeypot » | עדכון רשימת התפוצה » | הגנה על סיסמאות - Salt כנגד Rainbow Tables » | POC לסקריפט - hping2 DOS » | ניהול אפליקציה מרכזי » | רוני חליבה - מנכ"ל אקספון » | אוטומציה למערכות ASP באמצעות Expect » | הiPhone פרוץ רשמית - SIM Hack »

מקצה שיפורים לבלוג , לקראת 2008

לקראת שנת 2008 המגיעה אלינו בעוד רבעון , החלטתי לפנות אליכם הקוראים ולשאול אתכם - מה הייתם רוצים לראות בבלוג ? מה חסר ? האם יש דברים שצריך לשפר ? או אולי לכתוב על משהו ספציפי.

מידי פעם עולים לא כל מיני רעיונות לגבי תוספות , אך הן יהפכו את האתר שלי למסחרי , וזה דבר שאני מעדיף שלא לעשות , כדי להישאר non-bias בכל הנוגע לדעותיי והמבט שלי לגבי טכנולוגיה והדרכים להטמיע אותה. לכן הצעות כמו -"שלב מונה וירוסים של טרנד-מקרו באתר" או "תכניס פרסומות של גוגל" לא יעבור קריאה טרומית של הדירקטוריון , המורכב ממני , מבארי , ומעבדיכם הנאמן.

אשמח לקבל את דעותיכם והצעותיכם .

בארי.

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

אולי הגיע הזמן לזנוח את הדמות הפיקטיבית הזאת "בארי שטיימן" ולספר לכולם שבעצם קוראים לך שולמית אלוני?

אני אוהב את הפינה הקטנה הזו ונהנה לקרוא בה.


אבל למה היא כ"כ חשוכה ?
מעבר לזה - לענ"ד, גופן מתחת לגודל 10 הוא לא קריא, בטח שלא במסכים עם רזולוציות מטורפות, וחבל.



ישר כח, שנה טובה, וגמר חתימה טובה!

משה
שמגיע בכלל מתחום הפיתוח ל-web.
www.inn.co.il

אני אוהב את הפינה הקטנה הזו ונהנה לקרוא בה.


אבל למה היא כ"כ חשוכה ?
מעבר לזה - לענ"ד, גופן מתחת לגודל 10 הוא לא קריא, בטח שלא במסכים עם רזולוציות מטורפות, וחבל.



ישר כח, שנה טובה, וגמר חתימה טובה!

משה
שמגיע בכלל מתחום הפיתוח ל-web.
www.inn.co.il

פרטי קשר שלך? איך שואלים אותך שאלה?

קיבלת . בפוסט החדש.

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites