« Home | בדקתי - Trend Micro לסלולר » | N95 - הריסטרט ה30 בתוך 4 ימים » | מקצה שיפורים לבלוג , לקראת 2008 » | בדקתי - F-Secure לסלולר » | N95 - מדהים אותי » | מלכודת דבש ייעודית - Logmein Honeypot » | עדכון רשימת התפוצה » | הגנה על סיסמאות - Salt כנגד Rainbow Tables » | POC לסקריפט - hping2 DOS » | ניהול אפליקציה מרכזי »

פרטי התקשרות

בעקבות אחת התגובות האחרונות לגבי שאלת מקצה השיפורים ל2008 , ובעקבות החלטה שלי לנסות ולעזור לשפר את הקשר עם קהל הקוראים , החלטתי להוסיף כתובת דואר אלקטרוני לבלוג בה יהיה ניתן לפנות אלי באופן ישיר. אני אשתדל לשמור על זמינות של לפחות פעם ביום לצורך מתן מענה על מכתבים.

הכתובת היא ( שימו לב , יש להחליף את הסימן (at) בסימן @ ) - barry (at) sectorix.com

אין אתר מאחורי הכתובת הזו , שכן איני רואה את הצורך לעבור למודל שאינו מאורח תחת בלוגר , אשר נותן לי שירות מצויין כרגע. ( אגב , אני משתדל לבסס את כל הבלוג על שירותי גוגל למיניהם , שכן האינטגרציה נוחה מאוד , והשירות שריד וחינמי ).

כתובת הדואל צורפה גם לפרופיל שלי בצד ימין של הבלוג.

שימו לב , בנוסף תחת מנגנון התגובות , הוספתי את האפשרות להכניס למועדפי DIGG וגם TECHNORATI

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 


About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites