« Home | מקצה שיפורים לבלוג , לקראת 2008 » | בדקתי - F-Secure לסלולר » | N95 - מדהים אותי » | מלכודת דבש ייעודית - Logmein Honeypot » | עדכון רשימת התפוצה » | הגנה על סיסמאות - Salt כנגד Rainbow Tables » | POC לסקריפט - hping2 DOS » | ניהול אפליקציה מרכזי » | רוני חליבה - מנכ"ל אקספון » | אוטומציה למערכות ASP באמצעות Expect »

N95 - הריסטרט ה30 בתוך 4 ימים

לפני מספר ימים רכשתי בשביעות רצון מרשימה , את מכשיר הN95 של נוקיה . הכל טוב ויפה חוץ מפרט אחד קטן , חברים - עוד לא ראיתי מכשי שעושה ריסטרט כל כך הרבה פעמים . כמובן שאני לא משתמש רגיל מזדמן , ואני עושה איתו כל מה שמערכת ההפעלה טוענת שהיא מסוגלת לבצע - אבל עדיין . מטריד קצת.

הכי מטריד אגב, כשזה קרה לי פעם אחת בזמן שיחה.

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

כתבת משהו כל חיבתך לתכנות סימביאן.
לדעתי אתה חווה את התוצאות של החיבה הזו.

עמרי (נמאס לי להזין את הפרטים בממשק של גוגל העצלנים).

יש חיבה רבה , ואכן במכשירים אחרים אני לא חווה את זה ... למרות שבכל מכשיר חדש עם סימביאן צריך לחכות לעדכון גרסה כלשהו שנפתר מלא מעט בעיות ...

נו מילא , לפחות הוא יפה.

אני הבנתי שהרבה מוצרים קודמים שלהם שמתבססים על סבינים חולים באותו מחלה .
של איטיות ו איתחולים
זה בגלל לחץ להציא עוד ועוד מוצרים מבלי לבצע בדיקות יציבות בכלל

אני בעליו הגאה (כבר כמעט שנה) של E61 ומדובר במכשיר מצוין ויציב.
לא שמעתי מאנשים עם N95 העל בעיות כאלה. אולי כדאי לשאול את מי שקנית ממנו את המכשיר?

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites