« Home | TOR לגלישה אנונימית - מה זה , ודרכי התמודדות בסיסיות » | שנה טובה » | פרטי התקשרות » | בדקתי - Trend Micro לסלולר » | N95 - הריסטרט ה30 בתוך 4 ימים » | מקצה שיפורים לבלוג , לקראת 2008 » | בדקתי - F-Secure לסלולר » | N95 - מדהים אותי » | מלכודת דבש ייעודית - Logmein Honeypot » | עדכון רשימת התפוצה »

Blog Day 2007 , קצת באיחור

 
Blog Day 2007 לא התכוונתי להתעורר מאוחר לנושא , אבל אכן הגיע תורי לענות לפוסט בBlog Day ולהתייחס ברצינות למענה המתבקש לגבי 5 בלוגים שאני קורא ומעוניין לשתף את הקוראים בהם.

מיותר אולי לציין, אך בכל זאת - שאת חלקם אני לא יכול לפרסם בבלוג זה , מטעמי פרטיות של בלוגים סגורים. כמובן , אלו מכם שמכירים אותי , יודעים במה מדובר ובמי מדובר.

 ובכן , הנה הם בסדר אקראי ולא בר חשיבות כלשהי :

1. ZULL , יומנו של האקר - בלוג אבטחת מידע של חברי הטוב , גיא מזרחי . ואחד הבלוגים היותר מושקעים ברשת הטכנולוגים הישראלית אם תשאלו אותי. למי שלא מכיר - זה הזמן להכיר. אגב , מברוק לגיא על הדומיין החדש אשר אליו העביר את הבלוג לאחרונה.

2. יומן אבטחה - עומר טרן - בלוג מקצועי מאוד שמביא את נושאי התאוריה והמתודולוגיה בעולם אבטחת המידע , מתוך ראיה של הפן העסקי , עם התקדות על ניהול אבטחת מידע מעל טכנולוגית אבטחת מידע.

3. ריצ'ארד סטיינון - Threat Chaos - אחד הבלוגים המוערכים ביותר בעיני , מאחר ומדובר באחד הגורואים בעולם אבטחת המידע בעולם ואחד מהאנשים אשר העולם צועד לפי הקצב שלהם כשמדובר בראיה מרחבית לגבי אבטחת מידע , ובמיוחד שלאור תפקידו האחרון - הוא מביא חדשות אבטחת מידע מסביב לעולם.

4. ha.ckers.org - בלוג איכותי המציג שיטות פריצה חדשות, ומעודכן על ידי חלק מהבלוגרים האפרוריים יותר ברשת , בהחלט מקור מידע מהימן לגבי התפתחויות חדשות בעולם ההאקינג.

5. Schneier On Security - איך אפשר בלי , יומן אבטחת המידע של גורו ההצפנה ( אם כי פחות גורו כשז קשור לטכנולוגית אבטחת מידע בעיני ) - מר ברוס שנייר , אחד הדמויות המשפיעות ביותר בתחום, ודוגמא לכך שאפשר להפוך מאסטרו-פיסיקאי לסלבריטי בין הבודדים בתחום אבטחת המידע.

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

לגבי ברוס שנייר, אני אישית הפסקתי להתחבר אליו ולדעותיו. אמנם הוא מאושיות ההצפנה ואדם חכם ומומחה, אבל ברמה המערכתית הוא מדבר המון שטויות שרובן סובבות סביב כמה הממסד מטומטם (מה שנכון כמובן), למה הכל חרטא (בזה כבר קוהלת הקדים אותו) וכו'. בין כמה וכמה הברקות שיש לו פה ושם, אני מוצא שבשנים האחרונות הוא אדם שמחדש מעט מאד אם בכלל. להעביר ביקורת זו לא בעיה, כולנו מומחים בזה, כולנו יודעים תמיד מה לא בסדר וכן הלאה. החוכמה לנסות לעשות זאת אחרת ובזה מר שנייר לא ממש מפיל אותי מהכסא. לדעתי הוא יותר משמעותי בקטע של תהילת העבר שלו ולאו דווקא כהוגה גדול עכשווי של אבטחה כיום. ואני יודע שעומר לא יסכים איתי מן הסתם...

אני מסכים איתך לחלוטין, ברוס שנייר הינו מתמתיקאי אדיר , פיסיקאי כנראה מעולה , ובעבר ביצע מהפכה או שתיים בתחום ההצפנה באמצעות היע הזה , אבל מאז שניסה להיכנס לעולם ההגיגים , ניתוח הבעיות בעולם אבטחת המידע , ועוד מספר טעויות שעיקרן מתוך העובדה שהינו סלבריטי ... אבל הוא אינ , ולא היה כנראה איש אבטחת מידע דגול אלא איש הצפנה - וכנראה בין הטובים שבהם ( ספריו הם כמו תנ"ך עבורי ).

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites