« Home | MSN Messenger רק קצת יותר נקי » | קצת Blog-Tagging . » | אבטחת מידע SMB » | תמונות מהכנס » | כנס Fortinet 2007 בישראל - סיכום » | פרסום קצר במגזין של בזק בינלאומי » | CISSP , תוספת חדשה לרזומה » | שיחות פרטיות בIM - הצפנה בSimp » | ממצאים מעניינים -Proactive AVC Report » | Defacement - Nortel.co.il - האקרים ערבים »

האם UTM-1 תומך חלונות ?


לפני כחודשיים שיחררה חברת צ'קפוינט את תוצר הOEM שלה עם חברת CrossBeam אשר מהווה פלטפורמה חזקה למערכת הUTM-1 Firewall של חברת צ'קפוינט. זאת על ידי בניית מודולים וחומרה שמותאמת במיוחד לתעבורת רשת.

ובכן , בשיטוט הקבוע שלי באתרי התוכן - והפעם - YouTube המעולה , חיפשתי לראות אם יש סרטונים מכנסים וכדומה - ולכן חיפשתי "checkpoint" ולא תאמינו מה מצאתי !
מישהו ( ככל הנראה מרוסיה ) לקח מכונה כזו ( בדגם UTM-1 450 לפי הסרטון ) והדגים כיצד הוא מתקין על המכונה Windows XP ! כן כן , אכן כך

טוב , אני הייתי מנסה VISTA אם הייתי מכיר את הארכיטקטורה של המכונה - אבל לדעתי זה יהיה OVERKILL למכונה , חבל שהבחור לא הריץ Vista Upgrade Advisor על המכונה :)
לאחר כמה צפיות בסרטון ועצירה במקומות המעניינים BIOS מיושן של חברת Phenoix , מה גם - דיסק קשיח שאינו תעשייתי כלל ולכן אני לא יודע כמה הוא מסוגל להחזיק מעמד ( למי שמכיר קצת Firewall-1 , המכונה רושמת כל הזמן לדיסק בכל הקשור ללוגים והתראות ולכן הדיסק עובד כל הזמן ) למרות שאני מאמין שיצרן כמו צ'קפוינט לא יקח סיכון RMA גבוה כלכך ולכן יתכן שאני מפספס עם הדיסקים. בכל מקרה - לפי הסרטון , המעבד הוא גם סלרון ( לא יודע מה המהירות - מטושטש מידי ).

עכשיו , ההגיון עובד כאן ברמה מסויימת - שכן מערכות צ'קפוינט רצות על סביבות X86 באמצעות גרסה מוקשחת של RedHat שנקראת SecurePlatform ( או SPLAT ) ולכן הגיוני שלא יכתבו את כל המוצר מחדש עבור מכשיר חדש, אבל אני באמת חייב לציין שצפיתי לראות אותם מתעלים על המתחרים שלהם באמצעות FIRMWARE כלשהו , ולא זכיתי לכך ... אולי בהמשך.


לחצו כאן לצפיה בסרטון

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

הגיע הזמן לפרסם משהו חדש, לא כך בארי ידידי? למרות שזה ישן כבר, הייתי מצפה לאיזו ידיעה מרעננת בנושא.

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites