« Home | אבטחת מידע SMB » | תמונות מהכנס » | כנס Fortinet 2007 בישראל - סיכום » | פרסום קצר במגזין של בזק בינלאומי » | CISSP , תוספת חדשה לרזומה » | שיחות פרטיות בIM - הצפנה בSimp » | ממצאים מעניינים -Proactive AVC Report » | Defacement - Nortel.co.il - האקרים ערבים » | ביקורת - Practical Cryptography » | סיכום ל2006 , ברוכה הבאה 2007 »

קצת Blog-Tagging .

טוב , האמת היא שלא תכננתי להשתתף במשחק הזה , אבל אם כבר קיבלתי כמה מיילים בנושא ,כשהאחרון נשמע לוחמני במיוחד ( כן מקס , המייל שלך ), החלטתי לתת כמה פרטים אישיים עליי.

1. העבודה הרצינית הראשונה שלי בעולם המחשבים הייתה בבינת תקשורת כשהייתי בן 14.
באותה תקופה זה היה כבר די חריג , אבל לא כמו היום.

2. אני מנגן על גיטרה כבר מעל 10 שנים. כשחלק ניכר מהזמן שלי הוא בכתיבה.
זהו תחביב שאני שומר בסטטוס תחביב אך לא מזניח.

3. המקום האהוב עליי ביותר בעולם - פראג. ביקרתי שם למעשה כבר 3 פעמים , במקרה
יצא שבכל פעם שהיתי באותו המלון בדיוק.

4. יש לי מעבדה שלא הייתה מביישת כל אינטגרטור בתחום הLINUX , והכל בבית מהוצאות
אישיות ומהרבה מאוד חומרה שהצטברה עם השנים. כמה מהניסויים היותר זדוניים שלי נעשו במעבדה הזו עם השנים.

5. יש לי חגורה שחורה באומנות לחימה שפותחה בארץ בשם "דניס הישרדות" , לצערי תחום
שלא יצא לי להשקיע בו בשנים האחרונות , ולכן אני כבר לא אקטיבי בתחום כבעבר.

לעשות TAGGING בעצמי ?

לא יודע ... בו נראה ...
גיא מזרחי , יקירי - you have been tagged , again.
דריה , גם את .

במידה ואתם לא יודעים מה זה אומר ( גיא אני בטוח שאתה יודע ) , עליכם כעת לפרסם בבלוג שלכם לפחות 5 עובדות אישיות עליכם ... ככה המשחק המטופש הזה אומר.

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

ביקשת, הגבתי

כיוון שאני לא מכירה כל כך את המשחק, לקחתי ממך דוגמה במס' נושאים

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites