« Home | CISSP , תוספת חדשה לרזומה » | שיחות פרטיות בIM - הצפנה בSimp » | ממצאים מעניינים -Proactive AVC Report » | Defacement - Nortel.co.il - האקרים ערבים » | ביקורת - Practical Cryptography » | סיכום ל2006 , ברוכה הבאה 2007 » | עולם הVirii מתחיל להיכנס לתודעה » | אסקלציה - דלקת ריאות » | Blended Threats » | Vista נפרץ , עם הוכחות »

פרסום קצר במגזין של בזק בינלאומי

טוב , האמת שהפעם אני מקצר בדברים , כי הארכתי במילים במקום אחר
נתבקשתי בעבודה לכתוב כמה מילים על אבטחת מידע למגזין הארגוני , והחלטתי
להיענות לחצו כאן בכדי להגיע לכתבה שפורסמה היום.

DISCLAIMER קצר -
אני חייב לציין שהכתבה עברה קופירייטינג נרחב ונראית שיווקית יותר מאשר טכנית , וזאת מאחר ועבדו עליה אנשי השיווק שלנו ( היא תצא כפרוספקט אני מניח ) אז סליחה מקהל הקוראים שיחשבו ש"התמסחרתי" ,אני לא ... זה פשוט עבר עיבודים רבים.
למשל ,המוטו שצויין בסוף - הוא שלי , ולא של החברה. וכמו כן , כשאני כתבתי , לא הייתה השוואה מול גופים או חברות אחרות. אבל זה בסדר , כי ככה שיווק ארגוני חייב לעבוד.

בכל מקרה תהנו.

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

היי בארי. כתוב לא רע, הייתי קונה
אני מקווה שהחברה שלכם מהשיווק יודעים שהגנה לא נגמרת בתקיע של UTMים בכל הפינות
:)

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites