« Home | תמונות מהכנס » | כנס Fortinet 2007 בישראל - סיכום » | פרסום קצר במגזין של בזק בינלאומי » | CISSP , תוספת חדשה לרזומה » | שיחות פרטיות בIM - הצפנה בSimp » | ממצאים מעניינים -Proactive AVC Report » | Defacement - Nortel.co.il - האקרים ערבים » | ביקורת - Practical Cryptography » | סיכום ל2006 , ברוכה הבאה 2007 » | עולם הVirii מתחיל להיכנס לתודעה »

אבטחת מידע SMB

אני לא יודע איך לאכול את זה בדיוק , אבל מה שנראה יותר ויותר בחודשיים האחרונים מאז תחילת השנה , הוא התעוררות שוק הSMB קיבל תעוזה , פתח ספר וטיקס עצה.

אני נשמע מופתע , כי עד כה - במשך תקופה ארוכה , עסקים עם פחות מ200 משתמשים לא דאגו בכלל לאבטחת המידע בארגון. לפתע החלו ארגונים קטנים מאוד של 10 משתמשים ומעלה , להבין את העובדות ולהגיע להבנה המרה שחשיפתם לבעיות אבטחת מידע זהה לבעיות איתם מתמודדים ארגוני ענק בני 500000 מושבים.

מפתיעה אולי פחות העובדה שהשוק בוחר להטמיע את רוב הפתרונות ישירות מול חברות הISP אשר הקימו אגפי אינטגרציה ופתרונות משולבים מתוך הבנה בצרכים אלו במהלך השנתיים האחרונות, כי טבעי ללקוח קטן לקבל פתרון מקיף מנקודה אחת. ( כן אני מאמין בזה ).

אני שמח לגלות שגם יצרנים כמו צ'קפוינט מבינים לאט לאט את הצורך במתן מענה לשווקים הקטנים ולכן מוציאים מוצרים כמו הUTM-1 אשר עד כה יכולנו לראות רק בשוק הENTERPRISE ועכשיו גם לעסקים בינוניים וקטנים. בקרוב אני מקווה לראות פתרונות דומים גם לטיפול בבעיות של זליגת מידע וכדומה.

מי יודע , אולי נראה פתרונות OTP וPKI שמתאימים לארגונים מתחת ל100 איש ( כן אני יודע שיש , אני מתכוון במחיר מול תועלת שבאמת יביאו הטמעות כאלו ), המחקרים מראים שאין מכך מנוס. אני מקווה לראות את זה קורה בקרוב.

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 


About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites