« Home | כנס Fortinet 2007 בישראל - סיכום » | פרסום קצר במגזין של בזק בינלאומי » | CISSP , תוספת חדשה לרזומה » | שיחות פרטיות בIM - הצפנה בSimp » | ממצאים מעניינים -Proactive AVC Report » | Defacement - Nortel.co.il - האקרים ערבים » | ביקורת - Practical Cryptography » | סיכום ל2006 , ברוכה הבאה 2007 » | עולם הVirii מתחיל להיכנס לתודעה » | אסקלציה - דלקת ריאות »

תמונות מהכנס


טוב , אני לא מאלה . אבל קיבלתי המון תמונות מהכנס ... והמון מכתבים מעניינים מאנשים שצפו וגם כמה מהחברה שהשתתפו. ואז מצאתי תמונה אחת שבה לא הבריקה לי הקרחת החדשה ( ניסוי של החודשיים האחרונים ... והוכיח לי שאני לא אוהב קור בראש )
בכל מקרה , זה אני . ובלי עניבה הפעם.

מצחיק כמה אנשים זוכרים אותך לפי התספורת שלך. נתקלתי ב8 אנשים שלא זיהו אותי ואלו אנשים שמדברים איתי על בסיס כמעט שבועי. לא נורא ... נגדל...

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

היי בארי. אני רק רוצה להבין זה תספורת MR3 או MR4 :)

build 406
התספורת עדיין לא הוכרזה יציבה :)

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites