« Home | הPDA המושלם - iPhone » | תקדים - מותר למעסיק לקרוא את הדוא"ל שלנו. » | שינוי שם לבלוג » | לדייויד יש iPhone » | אבטחת מידע עם כיפה » | NAC לסניפים מרוחקים - ככה עושים את זה » | מעין סקר שכזה HE\EN » | I Would Like To Thank Mr Richard Stiennon » | שירות LogMeIn - הפרת מדיניות האבטחה הארגונית » | שווה קריאה - ברוס שנייר על גניבת זהות »

סופה של תקופה - פרשתי מבזק בינלאומי

חשבתי במשך זמן מה אם אכתוב על זה או לא , ולאחר התייעצות בכמה מחבריי הטובים החלטתי שכן לכתוב . בכל זאת מדובר בשינוי די משמעותי בחיי הפרטיים והמקצועיים. אני מקווה שזה גם יסביר מדוע איבדתי את קול הבלוגר שלי למשך כמעט שבועיים ... היה לי הרבה חשבון נפש לעשות עם עצמי , ולכן העדפתי לחכות קצת .

החל מתאריך ה22 לאוגוסט 2007 , איני מועסק יותר בחברת בזק בינלאומי , הודעתי לפני כחודש על כוונתי לפרוש , ואכן כך עשיתי. אני מתנצל בפני אלו שקוראים ושואלים עצמם - איך הוא לא סיפר לי עד עכשיו ... ככה , וככה זו כן תשובה.

עברתי בבזק בינלאומי תקופות יפות יותר ויפות פחות במהלך 3 שנות העסקתי שם ,ואני מסיים בתפקיד מהנדס אבטחת המידע הבכיר בחברה. ומקווה שימשיכו לפרוח כפי שפרחו בתקופה זו , שכן בזק בינלאומי הייתה לי כבית במשך כל התקופה. בזק בינלאומי היא מקום מדהים שחשף אותי לפעילויות רבות ואיפשר לי להתפתח הן בתחום העסקי , הן בתחום הייעוץ והטכנולוגיה והן בתחום הארכיטקטורה המערכתית. נהניתי להקים בחברה זו את פעילות אבטחת המידע ללקוחות בעזרה מהממונים וכמובן מהחברה כולה באופן רוחבי , הוכחנו שאפשר לייצר פעילות באמצעות ידע , ואני מודה באופן אישי למנהלי השונים אשר נתנו בי אמון וחופש פעולה ללכת לכיוונים שראיתי לנכונים - ואני מקווה שהתמורה הייתה במקומה.

זה הזמן לחקור כיוונים חדשים וטכנולוגיה חדשה , אני אעדכן אתכם , כי כרגע הכל סודי כמו שאני אוהב... אבל אף אחד לא עוזב מקום שהוא אוהב בלי קלף אחד או שניים בשרוול.

לגבי ההמשך - בהחלט עלו שאלות ברובו של עניין על מה מעניין אותי נכון לשנים הקרובות והכיוון בקריירה , האם תחום הארכיטקטורה , ההנדסה , הייעוץ והאם השילוב ביניהם אפשרי בתחום אבטחת המידע כאשר נשארים בכותלי מדינת ישראל , עם מגבלות עסקיות ותפעוליות הנובעות בעיקר בשל גודלו של ארגון.

אגב , הערה במקום תהיה להגיד שהדבר הכי מצחיק ומשעשע בחודש האחרון הוא השמועות המטורפות שרצות לגבי הכיוון שאליו אני פונה , לאן אני הולך , למה עזבתי וכדומה , חלק מהשמועות גובלות בפלילי... כמובן , רק שמועות - אבל זה בהחלט מעביר לי את הזמן בכיף

מה שכן , עכשיו יהיה לי יותר זמן לכתוב

ודבר אחד חשוב לי אליכם , לכל אלו שמחכים להזדמנות שתבוא ונעצרים , את המשפט הבא אוכל לבטא רק באנגלית , וזה כדי לשמור על כוחו - זיכרו תמיד -
Its Better To Crash And Burn , Than To Fade Away ...


בארי.

Labels: , ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

הרבה זמן הבלוג לא עודכן...
בהצלחה במשך הדרך ....

שהיה לך בארי בהצלחה במקום החדש :)

בהצלחה בהמשך הדרך

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites