« Home | תקדים - מותר למעסיק לקרוא את הדוא"ל שלנו. » | שינוי שם לבלוג » | לדייויד יש iPhone » | אבטחת מידע עם כיפה » | NAC לסניפים מרוחקים - ככה עושים את זה » | מעין סקר שכזה HE\EN » | I Would Like To Thank Mr Richard Stiennon » | שירות LogMeIn - הפרת מדיניות האבטחה הארגונית » | שווה קריאה - ברוס שנייר על גניבת זהות » | סיבוכיות אלגוריתמים וההקשר לאבטחת מידע »

הPDA המושלם - iPhone

בואו נגיד שאתם כמוני , ובואו נגיד שלהיות כמוני זה אומר להזיל ריר על מכשור מהפכני עד שהוא מגיע לידיים שלכם , זה אומר שאתם בניגוד אליי , כבר מיובשים . למה בניגוד אליי ? כי אני חוויתי סוף כל סוף את המכשיר המדהים הזה!. ותודה וסליחה לדייויד ממן. למה תודה - כי הוא נתן לי להשתמש בפלא הזה , למה סליחה ? כי אני מתכוון לשדוד אותו באישון לילה בלי להסתכל אחורה בכלל. המכשיר מדהים.

טוב אחרי שנתתי פתיחה קלה ... היום בשעות הבוקר השתתפתי באירוע הדרכה במשרדי חברת TREKIT המצויינים. ההדרכה , שאני מניח שהייתה רלוונטית לחלק גדול מהנוכחים , לא הייתה העניין הגדול מבחינתי - העניין היה כמובן לבוא ולפגוש חברים טובים - כמו יניב ברזילי , מנכ"ל TREKIT, דייויד ממן חברי הטוב ומהנדס המערכות הבכיר של FORTINET בארץ , ועוד מספר אנשים חשובים. ( אגב , גיא מזרחי מתחבא מתחת לאייפון ). בערך כצי שעה אחרי שהגעתי ועוד לפני שהגיעו הרבה אנשים , אמר לי דייויד - רוצה להתאוורר ? קח משהו לדרך ... ושלף את הצעצוע הכסוף-שחור הזה. חברים - התמכרתי.

בכל שנותיי כאיש מחשבים , כאיש תוכנה וכטכנולוג , לא ראיתי מוצר כלכך מדהים ששובר את כל המוסכמות לגבי מכשור נייד. ובשל כך שהמכשיר עדין לא עובד בארץ בגלל חסימת הSIM , יכולתי לבדוק אותו רק כנגן מדיה וכPDA. ולא סתם PDA - הPDA המושלם ! ולמה אני אומר את זה ...

1. למכשיר יש את המסך הכי טוב שראיתי למכשיר נייד , וזה כולל את המחשב הנייד שלי שיש לו מסך מדהים , וכולל לדעתי את מסך הLCD שיש לי בבית.
2. שליטה חסרת תקדים של זיהוי יותר מאצבע אחת על המסך , ובידוד מגע ועל ידי כך יצירת מקלדת מגע מושלמת ללא צורך במצביע כגון STYLUS על סוגיהם.
3. קישוריות אלחוטית מעולה ופשוטה אשר מתממשקת לכלל המערכות ולכן רלוונטית לכל ווידג'ט שניתן להתקין על המערכת.
4. במכשיר יש ג'ירוסקופ שמזהה זווית עבודה ולכן משנה תצוגה בהתאם לסיבוב המכשיר בצורה פיזית. נראה אתכם נוקיה.
5. נגן הMP3 המושלם , באמת המושלם - אין לי שום דרך אחרת להגדיר.
6. מערכת ניהול יומן , סנכרון דרך ACTIVESYNC למערכות הדואר ותמיכה בכל סטנדרט מקובל הופכים את המכשיר הזה לPDA המושלם.

בואו ניגש אל מול כל הטענות. מיקרוסופט , לאחר שנים רבות ומספר רב של גרסאות לWINDOWS MOBILE , עדיין מספקים סחורה נחותה יחסית אשר אינה מתקרבת לסביבה האמיתית שלהם. לעומתם - APPLE בגרסה ראשונה - בום ! פשוט עושים מהפכה , מערכת ההפעלה שרצה לכם על הMAC ממש רצה על הסלולרי , באיכות וזריזות מדהימה , רזולוציה מושלמת. מה עוד שלעומת כל מכשיר אחר המאפשר גלישה - פה יש לנו ממש PORT של הדפדפן המעולה SAFARI של אפלי שמאפשר צפיה במכשיר בדפים ממש כמו במכשיר רגיל.

מה שמעניין הוא שבגלל העיצוב הנקי והדק של המכשיר , ממש קל להתרגל אליו , לגלוש בו , לקרוא חומר ממסך ארוך ( בזמן ההרצאה הספקתי לקרוא מיילים בGMAIL מהמכשיר ) ולכן יש לנו עכשיו חלופה אמיתית למחשב נייד , ולאיש העסקים אשר נדרש לגישה לאינטרנט מכלמקום , אבל לא ממש צריך כלים מתקדמים יותר , למרות שאני בטוח שגם הם יהיו שם בהמשך - בנתיים יש את הכלים של גוגל - שבעיני מספקים לסביבה הפשוטה.

פשוט חוויה מתקנת , אני רוצה כזה , לוריד , ועכשיו ! חכו להמשך , אני אעשה עכשיו הכל בכדי להשים ידיים על צעצוע כזה .

קצת על התמונה למעלה - אני משחק עם הIPHONE בזמן שהגורו שלי - דייויד ממן - מרצה על גרסה MR5 של מוצר אבטחת המידע - הFORTINET FORTIOS 3.0. והנה הקשר של הפוסט הזה לאבטחת מידע. התמונה צולמה עם מכשיר הנוקיה 6280 שלי שכפי שהבנתם - לא יחיה אצלי עוד הרבה.

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 


About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites