« Home | אבטחת מידע עם כיפה » | NAC לסניפים מרוחקים - ככה עושים את זה » | מעין סקר שכזה HE\EN » | I Would Like To Thank Mr Richard Stiennon » | שירות LogMeIn - הפרת מדיניות האבטחה הארגונית » | שווה קריאה - ברוס שנייר על גניבת זהות » | סיבוכיות אלגוריתמים וההקשר לאבטחת מידע » | נראה שN מכשירים בסלקום » | קצת על BruteForce ופיצוח סיסמאות בכלל. » | Fedora 7 on HP nc2400 »

לדייויד יש iPhone

למי שמכיר את דייויד ממן , אחד מהכרישים הבולטים בתחום אבטחת המידע בארץ ובאירופה , ובנימה אישית - הטכנולוג הכי טוב שאני מכיר.. יודע שהיה זה רק עניין של זמן עד שהמכשיר המדהים הזה ינחת אצלו בידיים. נותר לי רק לקנא ולקוות שאנשים טובים יהפכו אותו לSIM-Free בקרוב, כי עליי זה גדול.

זה מדהים איך אנשים טכנולוגיים פשוט מוקסמים מהמכשיר הזה , אני אישית עדיין לא מקושר לBUZZ הזה , כי עוד לא יצא לי להחזיק אחד בידיים - אבל החברים שיש להם \ שיחקו ... פשוט לא מוכנים לגעת בשום מכשיר אחר - חודש אחרי ההשקה וההיסטריה עוד בעיצומה.

ובכלל ובלי קשר , כיף לראות את הבלוג שלי על מסך של אחד המכשירים הנחשבים והמהפכניים ביותר בשוק, מניין איך הצעצוע הזה בתור PDA.

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

עם כל הכבוד למכשיר המהפכני, אפילו פונטים אין לו.

היה להם קשה לדחוף פונט יוניקוד למכשיר שיוכל להציג את רוב שפות העולם. אין בעולם עוד PDA שלא יודע להציג עברית.

אני מסכים עם דעתך , עם זאת יש לציין שמדובר בעדכוני FIRMWARE , ולכן אני בטוח שברגע שיהיה מתאים גם לקהל הישראלי - זה יהיה בפנים - אני עוד משוכנע שמישהו כבר יכניס את הפונטים פנימה - הרי זה UNIX מתחת להכל ... כלומר די פשוט לעשות את זה.

יש לזכור תמיד שהמכשיר בגרסתו הנוכחית מיועד רק לארה"ב ולכן עונה על 8 השפות המדוברות בארה"ב . לנו זה נראה טריוויאלי , אבל להמיר תפריטים ומכשיר שלם משמאל לימין זה לא פשוט , במיוחד עם תכונות מסך המגע ...

לא בהכרח. המכשיר משתמש בדפדפן ספארי, שהוא כולל תמיכה סבירה בעברית. שים לב שהדף עצמו מוצג עם RTL ורוב הבעיה נעוצה בפונטים החסרים.

לדעתי אין טעם לחכום ל־firmware, המכשיר כבר נפרץ, וכנראה שהתקנת הגופנים (ויש מספיק גופנים חופשיים ברשת) לא תהיה פעולה מסובכת.

מצב העברית באייפון הרבה יותר טוב מהמצב של מינימו על PocketPC/SmartPhone...

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites