« Home | I Would Like To Thank Mr Richard Stiennon » | שירות LogMeIn - הפרת מדיניות האבטחה הארגונית » | שווה קריאה - ברוס שנייר על גניבת זהות » | סיבוכיות אלגוריתמים וההקשר לאבטחת מידע » | נראה שN מכשירים בסלקום » | קצת על BruteForce ופיצוח סיסמאות בכלל. » | Fedora 7 on HP nc2400 » | כנס שנתי - חברת TrekIT » | iPhone , שוחרר לעולם » | מי היה מאמין , 2007 - קשיים בלינוקס »

מעין סקר שכזה HE\EN

האמת היא שזו שאלה שמציקה לי מידי פעם , חברים וקולגות מחו"ל טוענים שעליי לעבור
לכתוב את הבלוג באנגלית , בעוד החברים הישראלים אוהבים את העובדה שיש מקור מידע על
אבטחת מידע בעברית. כמובן שיש עירבוב בשני הצדדים.

ולכן נשאלת השאלה : עברית \ אנגלית

אשמח לקבל תגובותיכם.

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

עברית!
מידע באנגלית על אבטחת מידע יש בלי סוף בנט...

עברית בגלל מה שנדב אמר.

בארי, בתור קורא טרי של הבלוג,
אשמח להמשיך לקרוא בעברית תוכן איכותי בנושאי אבטחת מידע.

למה לא לשלב בין השניים?
אתה תוכל לכתוב את אותו פוסט פעמים פעם אחת בעברית ופעם אחת באנגלית

יצא לי להגיב לחלק מהמאמרים שלך כאן בשפה האנגלית כיוון שהיה לי יותר קל ואף נכון להתבטא במינוחים הטכניים המדוייקים, אבל אני חושבת שלמען המטרה הנעלה שלך אולי כדאי להישאר בשפה העברית.

hebrew!!!

שיכנעתם אותי...

עברית .

למרות השתכנעת כבר
עברית!

עברית.

This comment has been removed by the author.

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites