« Home | NAC לסניפים מרוחקים - ככה עושים את זה » | מעין סקר שכזה HE\EN » | I Would Like To Thank Mr Richard Stiennon » | שירות LogMeIn - הפרת מדיניות האבטחה הארגונית » | שווה קריאה - ברוס שנייר על גניבת זהות » | סיבוכיות אלגוריתמים וההקשר לאבטחת מידע » | נראה שN מכשירים בסלקום » | קצת על BruteForce ופיצוח סיסמאות בכלל. » | Fedora 7 on HP nc2400 » | כנס שנתי - חברת TrekIT »

אבטחת מידע עם כיפה

טוב , האמת היא שפשוט הצליחו להצחיק אותי על הבוקר, ואני חושב שמן הראוי שאני אשתף גם אתכם , חבר טוב שלח לי את התמונה הבוקר במייל ורשם שם "חברות האבטחה המובילות - אתה רואה את שלך ?" וזה בערך סידר לי את החיוך עם הקפה של היום

מקווה שזה עורר חיוך אצל עוד מישהו מכם.

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 


About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites