« Home | האיומים הצפויים ל2008 » | הקוד , לבקשתכם - XSS Translator » | סוף שנה 2007 » | מיקומו של שרת הCA בטופולוגיה הארגונית » | תובנות לגבי העברת מצגות אפקטיביות » | קורס הצגה אפקטיבית » | Stateful Inspection Is Dead » | Cryptoanalysis באמצעות GRID » | סקריפט קידי משחק = 20K לרשויות , 18 שנה בפנים. » | מערכות אבטחת מידע בלי לוגים »

השינויים שבוצעו לקראת 2008 בבלוג - חלק א

שלום חברים,

ודאי שמתם לב לרוב השינויים שביצעתי במערכת הבלוג על מנת להתאים אותה לרוח התקופה, ולשנה הבאה. ניצלתי תקופת מנוחה בכדי לבצע התאמות שונות ולהפוך את האתר לקריא יותר ,נוח יותר , אינפורמטיבי יותר וכמובן להגביר את הסינדיקציה. כמובן שאתם מוזמנים להמשיך ולהגיב ולהציע הצעות , המטרה היא לבנות בלוג עבור הקוראים ולא בלוג עבור הגחמות העיצוביות האישיות שלי.

מה בוצע ?

  1. קיטש , אבל - שינוי תמונה אישית שלי ( עד שנמצא משהו קבוע )
  2. תגיות לכל הפוסטים , עם תפריט תגיות בצד ימין , בכדי להקל על השיטוט באתר.  נראה אם הדבר יעלה יפה , אם לא , בטח אסיר את התכונה בעוד תקופה ( אין מנגנון מובנה לתבניות Blogger-Classic ולכן יש כאן קוד תוצרת בית , עם קצת עזרה מבחוץ ).
  3. בניית RSS FEED באמצעות FEEDBURNER והמרת רשימת התפוצה למנגנון זה. כך אני יכול לתת פידים נוחים יותר ומותאמים יותר לתוכנות השונות
  4. בניית RSS FEED לקוראי אנגלית בלבד ( מסונן על פי התווית "english" והתווית "sbn" )
  5. הצטרפות לרשת Security Bloggers Network העולמית בתור חבר מן המניין , המאפשר לי כיום להעביר מידע לגבי דעות , טכנולוגיות אירועים ישראליים באבטחת מידע - גם לציבור העולמי. לכן מידי פעם אפרסם מאמרים באנגלית בלבד , שכן אלו הם שמעניינים את רשת הSBN.
  6. קישורים למקורות מידע כגון Technorati , StumbleUpon , Digg וכדומה.
  7. רישום למספר מאגרי בלוגים שונים בכדי לאפשר את מציאת הבלוג ביתר קלות.
  8. אימייל אישי שלי פורסם , בכדי לאפשר תקשורת נוחה בין הקוראים , אליי.

מה בהמשך ?

לגבי מנגנון התגובות , לגוגל אין עדיין פתרון סקסי יותר , ביקשתי שיאפשרו עוגיות , כדי לשמור שם המגיב בלי לרשום אותו בכל פעם מחדש , אך בנתיים אין עדיין תשובה בנושא.

יש נושא שמאוד מעניין אותי , אם יש דברים שהייתם רוצים שאני אזיז , אגדיל , אקטין או אשנה צבע בכדי להפוך ליותר קריא עבורכם , אני אשמח לעשות זאת.

Labels: , , ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

אני יודע שזה קצת חצוף, אבל אפשר לעשות משהו עם הצבע של הלוגו למעלה?

מה לעשות עם הצבע למעלה ?

גוף הבלוג בצבע שחור צבע אלגנטי ומקצועי והכי טוב שכמעט כול צבע ילך איתו בקלות
מבחינת צבעים הצבע ה האדום בורדו חום נחמד מאוד אבל אם זה מפריע לאנשים הייתי משנה את זה אולי לכחול בגוונים שיש עכשיו
חוץ מזה הבלוג מעוצב בצורה איכותית ונקייה

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites