« Home | קורס הצגה אפקטיבית » | Stateful Inspection Is Dead » | Cryptoanalysis באמצעות GRID » | סקריפט קידי משחק = 20K לרשויות , 18 שנה בפנים. » | מערכות אבטחת מידע בלי לוגים » | Secunia PSI Beta - ניתן להורדה » | XML Security - קצת מחשבות בנושא » | ההכרזה - טלדור » | XSS Translator - התרומה שלי לחודש XSS » | מאמר מצויין בנושא פגיעות אתרי אינטרנט »

תובנות לגבי העברת מצגות אפקטיביות

אני כותב , וראשית מתנצל על הפאסיביות שלי לאחרונה בכל הנוגע לכתיבה בבלוג, שכן מאחר והעבודה היא עבודה חדשה - אני מוצא את עצמי נשאב לתוך שעות "מיוחדות" של הלילה עם העבודה ולא מספיק לכתוב - אני מאמין שזה ישתנה בקרוב ...

ובכן , היום הסתיימה הסדנה לשיפור יכולות בניית והובלת מצגת ( שהועבר העל ידי צביקה רול ) אצלי בעבודה. ואני חייב לומר שנהניתי מכל רגע ( סלח לי צביקה שהייתי צריך לצאת מוקדם .. ) ובהחלט אני מרגיש שהסדנה הזו הייתה סוג של Life Changer עבורי , שכן כפי שכבר ציינתי לא מזמן - אני מאוד אוהב את תחום ההוראה ואת העמדה של פרזנטר. בעיקר כשמישהו מוכן לשלם כדי שאני אקשקש שעות על טכנולוגיה ...

למי שלא יודע , אחד הדברים שאני מקפיד לעשות כבר מספר שנים , הוא לקרוא לפחות 2 ספרים בחודש הקשורים לתחום העבודה שלי ( ולעתים אף יותר ) וזאת כדי להשתפר ולהתפתח ... וגם כאן נפלה בחלקי הזדמנות ללמוד נושא שמרתק אותי

בהזדמנות זו - אני רוצה להמליץ על ספר בתחום שקראתי בתחום במהלך השבועיים האחרונים :

The Exceptional Presenter ( קנו באמאזון ) , ספר זה מתאר את השלבים לבניית מצגת, התמקדות בקהל היעד , הצגה נכונה , כלים להעברת מסר בצורה יעילה - וכמובן - טיפים ... אני עדיין לא יודע עד כמה הנושא ישפר את יכולות ההצגה ובניית המצגת שלי לרמה גבוהה יותר.

אגב , אני ממליץ בחום להיכנס לאתר של צביקה ( לינק ) ולהתרשם.

Labels: , ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 


About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites