« Home | Blended Threats » | Vista נפרץ , עם הוכחות » | שפעת - אבטחת מידע ? » | הזדהות חזקה Out Of Band » | הבטחה לאבטחה - eCommerce » | SSL VPN Access » | Hebrew ? A Train Of Thought » | How To Assure yourself by Common Criteria » | UTM – Antithesis For The Current Concept Technology » | Well , after a long time of thinking about it , an... »

אסקלציה - דלקת ריאות

מי שלא שם לב , לא הייתי אני ב10 ימים האחרונים ( או אפילו קצת יותר ) . וזה בגלל שפעת פשוטה שהתחילה ולא רצתה להיגמר ( ואני שלא ממש טיפלתי בה ) והפכה לפני כשבוע לדלקת ריאות כמו שצריך ... מה שהשבית אותי לחלוטין בימים האחרונים.

אני מתחיל לחזור לעצמי , בטח תוך יום-יומיים אפילו אחזור לעבודה .

לפחות דבר אחד טוב יצא מדלקת הריאות הזו...
הפסקתי עם שני הרגלים מגונים שלי :
1. הפסקתי לעשן.
2. הפסקתי לשתות קפה.

ולמה אני מחבר אותם להרגלים מגונים ? כי במהלך כל חיי, מאז גיל העשרה , אני זוכר את הלילות שלי מול המחשב עם כוס קפה , סיגריה , וקוד. NO MORE ... ( עכשיו רק קוד ... )

החיים ממשיכים.

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

החלמה מהירה!

זה נשמא לי כמו אוי אוי אוי :)
בצחוק אחי תחזור לחיים רגיל איך שיותר מהר

החלמה מהיהרה!

ענין הסיגריות זה מצוין, כיוון שעכשיו אני לא צריכה להתנשק עם מאפרה:)

ואילו העניין של הקפה,דווקא אהבתי את השילוב שלך עם טעם קפה על הבוקר, זה דרך נהדרת לשתות קפה

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites