נראה שN מכשירים בסלקום
במשך החודשיים האחרונים , התאפקתי מלקנות באופן פרטי את מכשיר הN95 הנכסף של נוקיה , ואפילו הייתי מוכן לחכות בגל שרצית שיפתרו את הבאגים ושלא יהיו לי צרות עם המכשיר מבחינת תאימות לרשתות ישראליות וכדומה.
היום סוף סוף נכנסתי בבוקר לאתר סלקום - והמכשיר נמצא שם. מייד התקשרתי לשירות הלקוחות והתשובה שקיבלתי היא כדלקמן :
"סלקום הזמינה רק 100 מכשירים והם אזלו".
האם יש בארץ רק מספר מאות בודד של אנשים אשר טכנולוגיה היא חייהם ? אר מחלפיפים מכשירים כמו גרביים ומוכנים לתת הכל כדי לשים ידיהם על טכנולוגיה חדשנית ? האם זה מה שהשיווק הסלקום סבור ? איך יכול להיות שבאותו יום שהמכשיר מושק ברשת סלקום , כל המכשירים אוזלים
יותר גרוע - איך יכול להיות שהזמינו רק 100 ? קשה לי עם זה , אני לקוח מרוצה של סלקום כבר מספר שנים , ועכשיו לראשונה - שוקל מהפך ולו בגלל העובדה שאני אוהב לעבוד עם חברות אשר אני יודע מה אני מקבל מהם כשאני קורא את הפרסום.
מה שכן , יש הרבה פרטים על מחירים של סלקום , והעלות היא גבוהה , אך ככה זה עם טכנולוגיה חדשה... הביקורת שלי היא יותר לשירות המפות של סלקום
במכשיר הN95 יש מכשיר GPS מובנה פנימי , ולכן אן צורך בתקשורת עם העולם לצורך ניווט - מה גם שיש תוכנות קניינות אשר מאפשרות ניווט מלא ( בקרוב אפילו יוצא דסטינייטור לסימביאן ואז הכל סגור ) אך סלקום מתעקשת לגבות דמי מנוי חודשיים על שירות הNAVIGATOR , ואני שואל את עצמי ... למה אני משלם לכם תשלום קבוע אם אני לא משתמש ברשת שלכם לטובת ניווט? אין לי בעיה , קחו תשלום שנתי לעדכון מפות ... אבל צאו לי מהארנק כשזה לא רלוונטי.
אגב , לפי מיטב הבנת , באורנג' המצב דומה , אבל לא בדקתי לא שמעתי אז לא אגיב
הרסו לי ציפיה של חודשים למכשיר...
היום סוף סוף נכנסתי בבוקר לאתר סלקום - והמכשיר נמצא שם. מייד התקשרתי לשירות הלקוחות והתשובה שקיבלתי היא כדלקמן :
"סלקום הזמינה רק 100 מכשירים והם אזלו".
האם יש בארץ רק מספר מאות בודד של אנשים אשר טכנולוגיה היא חייהם ? אר מחלפיפים מכשירים כמו גרביים ומוכנים לתת הכל כדי לשים ידיהם על טכנולוגיה חדשנית ? האם זה מה שהשיווק הסלקום סבור ? איך יכול להיות שבאותו יום שהמכשיר מושק ברשת סלקום , כל המכשירים אוזלים
יותר גרוע - איך יכול להיות שהזמינו רק 100 ? קשה לי עם זה , אני לקוח מרוצה של סלקום כבר מספר שנים , ועכשיו לראשונה - שוקל מהפך ולו בגלל העובדה שאני אוהב לעבוד עם חברות אשר אני יודע מה אני מקבל מהם כשאני קורא את הפרסום.
מה שכן , יש הרבה פרטים על מחירים של סלקום , והעלות היא גבוהה , אך ככה זה עם טכנולוגיה חדשה... הביקורת שלי היא יותר לשירות המפות של סלקום
במכשיר הN95 יש מכשיר GPS מובנה פנימי , ולכן אן צורך בתקשורת עם העולם לצורך ניווט - מה גם שיש תוכנות קניינות אשר מאפשרות ניווט מלא ( בקרוב אפילו יוצא דסטינייטור לסימביאן ואז הכל סגור ) אך סלקום מתעקשת לגבות דמי מנוי חודשיים על שירות הNAVIGATOR , ואני שואל את עצמי ... למה אני משלם לכם תשלום קבוע אם אני לא משתמש ברשת שלכם לטובת ניווט? אין לי בעיה , קחו תשלום שנתי לעדכון מפות ... אבל צאו לי מהארנק כשזה לא רלוונטי.
אגב , לפי מיטב הבנת , באורנג' המצב דומה , אבל לא בדקתי לא שמעתי אז לא אגיב
הרסו לי ציפיה של חודשים למכשיר...
מה לגבי קנייה עצמאית של המכשיר והכנסה של סים של סלקום לתוכו?
Posted by Anonymous | 12:16 PM
זו כמובן אופציה , אבל סלקום לא מוכנים לתת את תוכנת הניווט שלהם למי שאין מכשיר שנרכש דרכם - שאלת נציג
Posted by barry | 12:18 PM
באורנג המצב גרוע לא פחות
א. ההחזר על המכשיר הוא גג 40 שקל (מתוך 107)
ב. לקוח עסקי חייב לחתום על חבילת אינטרנט (דור 3.5) ב59 שקל.
ג. GPS - בתשלום.
ד. יש לחתום על מסמך שיכולים להיות באגים במכשיר ושאם נתקלתי בהם זו בעיה שלי
Posted by Anonymous | 4:12 PM