« Home | קצת על BruteForce ופיצוח סיסמאות בכלל. » | Fedora 7 on HP nc2400 » | כנס שנתי - חברת TrekIT » | iPhone , שוחרר לעולם » | מי היה מאמין , 2007 - קשיים בלינוקס » | כיצד גיליתי את האינטרנט » | צ'אט עם סקריפט-קידי » | ספאם מעצבן - פרסום עבור SQLink » | ביצוע DOS פשוט לרוב מוצרי הSOHO-FW » | אודות שירות הלקוח של SanDisk »

נראה שN מכשירים בסלקום

במשך החודשיים האחרונים , התאפקתי מלקנות באופן פרטי את מכשיר הN95 הנכסף של נוקיה , ואפילו הייתי מוכן לחכות בגל שרצית שיפתרו את הבאגים ושלא יהיו לי צרות עם המכשיר מבחינת תאימות לרשתות ישראליות וכדומה.

היום סוף סוף נכנסתי בבוקר לאתר סלקום - והמכשיר נמצא שם. מייד התקשרתי לשירות הלקוחות והתשובה שקיבלתי היא כדלקמן :
"סלקום הזמינה רק 100 מכשירים והם אזלו".

האם יש בארץ רק מספר מאות בודד של אנשים אשר טכנולוגיה היא חייהם ? אר מחלפיפים מכשירים כמו גרביים ומוכנים לתת הכל כדי לשים ידיהם על טכנולוגיה חדשנית ? האם זה מה שהשיווק הסלקום סבור ? איך יכול להיות שבאותו יום שהמכשיר מושק ברשת סלקום , כל המכשירים אוזלים

יותר גרוע - איך יכול להיות שהזמינו רק 100 ? קשה לי עם זה , אני לקוח מרוצה של סלקום כבר מספר שנים , ועכשיו לראשונה - שוקל מהפך ולו בגלל העובדה שאני אוהב לעבוד עם חברות אשר אני יודע מה אני מקבל מהם כשאני קורא את הפרסום.

מה שכן , יש הרבה פרטים על מחירים של סלקום , והעלות היא גבוהה , אך ככה זה עם טכנולוגיה חדשה... הביקורת שלי היא יותר לשירות המפות של סלקום

במכשיר הN95 יש מכשיר GPS מובנה פנימי , ולכן אן צורך בתקשורת עם העולם לצורך ניווט - מה גם שיש תוכנות קניינות אשר מאפשרות ניווט מלא ( בקרוב אפילו יוצא דסטינייטור לסימביאן ואז הכל סגור ) אך סלקום מתעקשת לגבות דמי מנוי חודשיים על שירות הNAVIGATOR , ואני שואל את עצמי ... למה אני משלם לכם תשלום קבוע אם אני לא משתמש ברשת שלכם לטובת ניווט? אין לי בעיה , קחו תשלום שנתי לעדכון מפות ... אבל צאו לי מהארנק כשזה לא רלוונטי.

אגב , לפי מיטב הבנת , באורנג' המצב דומה , אבל לא בדקתי לא שמעתי אז לא אגיב

הרסו לי ציפיה של חודשים למכשיר...

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

מה לגבי קנייה עצמאית של המכשיר והכנסה של סים של סלקום לתוכו?

זו כמובן אופציה , אבל סלקום לא מוכנים לתת את תוכנת הניווט שלהם למי שאין מכשיר שנרכש דרכם - שאלת נציג

באורנג המצב גרוע לא פחות

א. ההחזר על המכשיר הוא גג 40 שקל (מתוך 107)
ב. לקוח עסקי חייב לחתום על חבילת אינטרנט (דור 3.5) ב59 שקל.
ג. GPS - בתשלום.
ד. יש לחתום על מסמך שיכולים להיות באגים במכשיר ושאם נתקלתי בהם זו בעיה שלי

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites