אודות שירות הלקוח של SanDisk
למי שלא יודע , אני חובב ומעריץ מושבע של מוצרי חברת SanDisk אשר במהלך 5 השנים האחרונות בהן אני לקוח שלה - הוציאה תחת המותג שלה עשרות ומאות מוצרים מעולים בתחום אכסון הנתונים ומדיה ניידת.
ככזה , גם נגני הMP3 שלי תמיד היו של SanDisk כאשר גולת הכותרת היא הSANSA 8GB e280.
אשר מספק לי משהו לשמוע כשאני מתחרפן לי בשעות הארוכות במשרד.
ובכן , המכשיר האהוב שלי התקלקל . קורה ... הלך הFLASH כנראה . אך בניגוד לרוב המשתמשים
אשר היו פונים לחנות ממנה קנו - החלטתי לנסות לפטור את הבעיה מול התמיכה של SanDisk .
ואכן פתחתי TICKET מול התמיכה שלהם באתר על המוצר.
אז נכון , ענו לי כל 3 ימים על כל עדכון בTICKET , אבל המענה תמיד היה מאוד מקצועי , ובאמת מיצו איתי את הבדיקות והנסיונות אשר נדרש לבצע. ולבסוף שלחו לי מכתב RMA
( שהוא קיצור ל Return Material Authorization למי שלא מכיר ) אשר אומר שהם מבקשים שאשלח להם למעבדה לשליחה. יחד עם מכתב ידידותי של פרטים מזהים וכדומה.
מילאתי , שלחתי - ולאחר שבוע קיבלתי היום באימייל הודעה שהמכשיר הוחלף בשל תקלה ושמכשיר חדש נשלח ובדרך אליי. שירות FirstHand מVENDOR אשר מטפל בלקוח פרטי ( ובמקרה הזה אני לקוח פרטי ) בשירות כזה עוד לא נתקלתי ואני מרוצה עד השמיים.
היה נוח לתפעל את התקלה מול החברה , ההנחיות היו ברורות , התשובות כנות ומיידעות ובסופו של דבר אני לקוח מרוצה , ולכן חשוב היה לי לכתוב לכם על זה .
ככזה , גם נגני הMP3 שלי תמיד היו של SanDisk כאשר גולת הכותרת היא הSANSA 8GB e280.
אשר מספק לי משהו לשמוע כשאני מתחרפן לי בשעות הארוכות במשרד.
ובכן , המכשיר האהוב שלי התקלקל . קורה ... הלך הFLASH כנראה . אך בניגוד לרוב המשתמשים
אשר היו פונים לחנות ממנה קנו - החלטתי לנסות לפטור את הבעיה מול התמיכה של SanDisk .
ואכן פתחתי TICKET מול התמיכה שלהם באתר על המוצר.
אז נכון , ענו לי כל 3 ימים על כל עדכון בTICKET , אבל המענה תמיד היה מאוד מקצועי , ובאמת מיצו איתי את הבדיקות והנסיונות אשר נדרש לבצע. ולבסוף שלחו לי מכתב RMA
( שהוא קיצור ל Return Material Authorization למי שלא מכיר ) אשר אומר שהם מבקשים שאשלח להם למעבדה לשליחה. יחד עם מכתב ידידותי של פרטים מזהים וכדומה.
מילאתי , שלחתי - ולאחר שבוע קיבלתי היום באימייל הודעה שהמכשיר הוחלף בשל תקלה ושמכשיר חדש נשלח ובדרך אליי. שירות FirstHand מVENDOR אשר מטפל בלקוח פרטי ( ובמקרה הזה אני לקוח פרטי ) בשירות כזה עוד לא נתקלתי ואני מרוצה עד השמיים.
היה נוח לתפעל את התקלה מול החברה , ההנחיות היו ברורות , התשובות כנות ומיידעות ובסופו של דבר אני לקוח מרוצה , ולכן חשוב היה לי לכתוב לכם על זה .
פתחת ticket או כרטיס?
מצטער על הקטנוניות, אבל המילים האלה קיימות בעיברית. רק לי זה מפריע שדוחפים פתאום מילים באנגלית? =\
Posted by Anonymous | 5:52 PM
זוהי השפה שלי :-)
מאז שאני זוכר את עצמי ,ישנן מילים שאני בוחר לומד באנגלית ולא בעברית . חלילה לאו מסלידה לשפה.
Posted by barry | 6:35 PM