« Home | רשימת תפוצה לבלוג » | הצעת החוק לחסימת אתרים » | אוכלים במסעדות ? פרצת אבטחה » | URL Filtering גישה נוספת לתחום רווי פתרונות » | פתרונות חיפוש לעסקים - Google » | המקום שבו אנחנו מתחילים להיכשל - הירוקים » | אבטחת מידע למנהלים - לפני המכונות » | שדרוג המשרד הביתי שלי - Multiplicity » | 802.1x - אנדרלמוסיה בHIGH-END » | האם UTM-1 תומך חלונות ? »

אודות שירות הלקוח של SanDisk

למי שלא יודע , אני חובב ומעריץ מושבע של מוצרי חברת SanDisk אשר במהלך 5 השנים האחרונות בהן אני לקוח שלה - הוציאה תחת המותג שלה עשרות ומאות מוצרים מעולים בתחום אכסון הנתונים ומדיה ניידת.

ככזה , גם נגני הMP3 שלי תמיד היו של SanDisk כאשר גולת הכותרת היא הSANSA 8GB e280.
אשר מספק לי משהו לשמוע כשאני מתחרפן לי בשעות הארוכות במשרד.

ובכן , המכשיר האהוב שלי התקלקל . קורה ... הלך הFLASH כנראה . אך בניגוד לרוב המשתמשים
אשר היו פונים לחנות ממנה קנו - החלטתי לנסות לפטור את הבעיה מול התמיכה של SanDisk .
ואכן פתחתי TICKET מול התמיכה שלהם באתר על המוצר.

אז נכון , ענו לי כל 3 ימים על כל עדכון בTICKET , אבל המענה תמיד היה מאוד מקצועי , ובאמת מיצו איתי את הבדיקות והנסיונות אשר נדרש לבצע. ולבסוף שלחו לי מכתב RMA
( שהוא קיצור ל Return Material Authorization למי שלא מכיר ) אשר אומר שהם מבקשים שאשלח להם למעבדה לשליחה. יחד עם מכתב ידידותי של פרטים מזהים וכדומה.

מילאתי , שלחתי - ולאחר שבוע קיבלתי היום באימייל הודעה שהמכשיר הוחלף בשל תקלה ושמכשיר חדש נשלח ובדרך אליי. שירות FirstHand מVENDOR אשר מטפל בלקוח פרטי ( ובמקרה הזה אני לקוח פרטי ) בשירות כזה עוד לא נתקלתי ואני מרוצה עד השמיים.

היה נוח לתפעל את התקלה מול החברה , ההנחיות היו ברורות , התשובות כנות ומיידעות ובסופו של דבר אני לקוח מרוצה , ולכן חשוב היה לי לכתוב לכם על זה .

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

פתחת ticket או כרטיס?

מצטער על הקטנוניות, אבל המילים האלה קיימות בעיברית. רק לי זה מפריע שדוחפים פתאום מילים באנגלית? =\

זוהי השפה שלי :-)

מאז שאני זוכר את עצמי ,ישנן מילים שאני בוחר לומד באנגלית ולא בעברית . חלילה לאו מסלידה לשפה.

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites