« Home | שפעת - אבטחת מידע ? » | הזדהות חזקה Out Of Band » | הבטחה לאבטחה - eCommerce » | SSL VPN Access » | Hebrew ? A Train Of Thought » | How To Assure yourself by Common Criteria » | UTM – Antithesis For The Current Concept Technology » | Well , after a long time of thinking about it , an... »

Vista נפרץ , עם הוכחות

מובן שלא תשמעו אותי מדבר לטובה על הפרת זכויות יוצרים ופריצה למערכת רישוי כזו או אחרת. אבל אני חייב לציין שאני התרשמתי לטובה. מערכת בקרת הרישום והאקטיבציה שהציגו MICROSOFT עם גרסאות הVISTA השונות נראתה מרשימה ביותר.

בעיקר הגרסה לארגונים. הגרסה לארגונים דורשת שתקים אצלך בארגון שרת KMS שהוא שרת ניהול מפתחות , עליו צריכים להיות 25 או יותר רשיונות לVISTA , מה גם שהתחנות לא רק מבצעות מולו את הרישום , הם גם מוודאות רישום בכל 180 יום באמצעות HEARTBEAT.

מה שהופך את ההמשך למעניין.
אנשים טובים מצאו שישנם מספר קבצים אשר יצאו עם גרסאת הBETA RC2 של VISTA אשר ניתן להחליפם בקבצים בגרסת הRTM ( גרסת ההשקה ) וכך מערכת הVISTA מקבלת אקטיבציה , והינה פעילה לחלוטין עם אפשרויות להתעדכן ומה לא.

כמו כן , נמצא באינטרנט עותק VMWARE של שרת KMS שכזה , עם 25 רשיונות , שכל אחד יכול להריץ אצלו על VMPLAYER ולהפעיל את הVISTA שלו ( גרסאות הBUSINESS )

הפרצה הראשונה היא היותר מעניינת, בוצעה על ידי האקר שמכנה את עצמו בשם "Dr.Chang" ואת הלינק למאמר שלו אני לא אפרסם כאן מטעמי אתיקה. אבל ממש לא קשה על פי הניק הזה למצוא את הנתון הזה , שהפך לדי מפורסם בסך הכל באינטרנט בשבוע האחרון. יש איזה נושא מדובר שצריך להשיג מספר סידורי מאלה שהופצו בעת שחרור גרסת הRC2 , מה שלרוב המשתמשים שניסו את הגרסה כבר יש. אפילו לי צריך להיות אפישהו.

אני חצוי , כי אני מאמין בזכויות יוצרים , כמו שאני מאמין גם בקוד פתוח. לדעתי אם חברה רוצה לדרוש כסף על מוצר רוחני שלה , זכותה המלאה לעשות זאת. עם זאת אני שמח שיש מוחות בריאים אשר רואים במערכות רישוי שכאלה אתגרים אמיתיים. אלו המדענים האמיתיים של עולם הסייברספייס ( מושג שלא שמעתי הרבה זמן ).

Labels: ,

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

בארי תעשה לי סייבר! (ספייס).

אני

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites