« Home | הזדהות חזקה Out Of Band » | הבטחה לאבטחה - eCommerce » | SSL VPN Access » | Hebrew ? A Train Of Thought » | How To Assure yourself by Common Criteria » | UTM – Antithesis For The Current Concept Technology » | Well , after a long time of thinking about it , an... »

שפעת - אבטחת מידע ?

ובכן ,אני לא אחד שמתלונן בדרך כלל, אבל במשך ארבעת הימי האחרונים, בקושי הצלחתי להזיז את עצמי מהמיטה , החברה המקסימה שלי דאגה לכל מה שהייתי צריך וכמובן שמחשב היה מחוץ לכל תחום ( אי אפשר לכתוב עם 40 מעלות חום ... בדקתי ).

היום בבוקר , פתחתי אימייל , וראיתי את 122 המיילים החדשים שחיכו לי מהעבודה , את 8 הישיבות שפספסתי , את הקורס שאני לא אגיע אליו , ואת ההרצאה שבוטלה לי. הכנס שלא הופעתי בו וכמובן , ימי המחלה. האם יש קשר לאבטחת מידע ?

כן ! יש קשר הדוק בין המשאב האנושי לבין אבטחת מידע. שכן הPRIMARY TARGET של עולם אבטחת המידע הוא להיות BUSINESS ENABLER , כלומר לאפשר לעסק לעבוד . ומבחינת ארגון , כמו שכששרת נופל , האפליקציות שבו לא זמינות ולכן יש פגישה בתפקוד העסקי , כך גם שדמויות מסויימות בארגון נפגעות ( מקרה שלי חולות ) ואינן יכולות לתפקד. ישנה פגיעה ישירה בארגון מבחינת זמינות ומבחינת המשכיות עסקית, וגורמים אלו הם שיכולים להפוך עסק לבר קיימא או לעסק בפשיטת רגל.

למזלי , יש לי מחליפים שדואגים לחלק ביניהם את העבודה בזמן שאני לא נמצא , תקראו לזה HA או בכל צורה אחרת , אבל זה עובד.

חולה אבל מבריא,
בארי.

Labels:

Syndication : Digg It  Add to Technorati Favorites  Stumble It  Worth Reading 

לפי ההודעה הזאת אתה עדיין חולה ;-)

תרגיש טוב.

זה שניים שמחליפים אחד. זה Half HA

Post a Comment

About

    My Name is Barry Shteiman, im a devoted tech junkie, and this is my blog.
    E: barry.shteiman -at- gmail.com
    Twitter : bshteiman

Tags & Categories

Mailing List & RSS

Stay Updated  
Add to Technorati Favorites